Klachten melden
Bij Polaris Kliniek hebben wij kwaliteit en deskundigheid hoog in het vaandel. Mocht u onverhoopt toch ontevreden zijn over de communicatie, kwaliteit of behandeling die u van ons heeft ontvangen, dan leggen wij hieronder uit hoe u uw onvrede kan melden.
Stap 1. Bespreek uw onvrede
Ga in gesprek met de arts. Probeer samen een oplossing te vinden.
Stap 2. Meld uw klacht
Komt u er samen niet uit? Meld uw klacht met behulp van het klachtenformulier op https://erisietsmisgegaan.nl/onvrede-melden/
Stap 3. Start klachtenprocedure
Een gecertificeerde klachtenfunctionaris van Erisietsmisgegaan.nl begeleidt u in het traject.
Stap 4. Onvrede nog niet opgelost?
De klachtenfunctionaris helpt u bij het vinden van een oplossing. Helaas lukt dit niet altijd. Wanneer u er samen niet uit komt, kan een klacht worden voorgelegd aan een geschilleninstantie.